internationaal
privé
courant


vrijdag 3 mei 2013

quiz al koningin of nog prinses?

quiz: al koningin , nog kroonprinses of boerenmeid?

1. hou jij van dieren?                     8.   jou leukste schoenen zijn...
a. ja, maar vooral van huisdieren     a. hakken  roet zwart
b. dieren? bah..                                b. flatjes blauw met grijs
C. ja! ik heb er zelf 7                       c. klompen met koetjes erop! 

2. ben jij netjes?                                  9. jou beste vriend moet..
a. nou natuurlijk                                  a. betrouw baar zijn                          
b. als het nodig is wel                          b. van shoppen houden
c. nee, maar wel gezellig                     c. lief zijn

3. welk eten is het lekkerst?                                               10. ik kan geweldig
a. kaviaar!                                                                           a. schrijven
b. lamsbout!                                                                        b. toneel spelen
c. chocolade duh..                                                               c. geen idee moet je dat van jezelf weten?

4. hier kan ik jou voor wakker maken?                               11. mijn lievelings vakantie:
a. problemen als je er zelf niet uit komt!                               a. zweden
b. kleding,sieraden en schoenen!                                          b. Duitsland
c. de loterij! he het is crisis oké                                             c. ik ga nooit op vakantie

5. als ik jou bel..                                                                  12. ik luister graag naar..
a. krijg je de butler aan de lijn                                              a.  classic muziek
b. nu? krijg je de voicemial                                                  b.  hip hop                                             
c. dan krijg je mij  aan de lijn                                               c. pop

6. jou favoriete kleur?                                                          13.  ik ben nooit
a. rood, deftig rood                                                               a. slordig altijd netjes! 
b. roze, licht roze                                                                  b. jaloers ik heb alles!
c.groen, vel groen                                                                c. dom ik heb hersens!

7. jouw lievelings getal..                                                    14. mijn favo dier
a.28                                                                                    a. een kat
b.12                                                                                    b. een paard
c.90                                                                                    c. een koe

de uitslag staat hier boven!




1 opmerking: